.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامي نامزدهاي جبهه متحد در مازندران

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران گفت: نشست 5+6 تا تكميل ليست جبهه متحد در مازندران ادامه خواهد داشت.

محمدعلي مينايي فردر گفت‌وگو با فارس افزود: به غير از شهر آمل، ليست جبهه متحد اصولگرايان در تمام شهرهاي مازندران تكميل و براي ابلاغ به دفتر مركزي جبهه متحد ارسال شد.
وي با اشاره به اينكه مازندران 9 حوزه انتخاباتي دارد، اظهار داشت : نفر دوم داوطلبان انتخابات در حوزه انتخاباتي بابل و قائمشهر نيز به زودي اعلام مي شود.
مينايي فر وحدت را تنها رمز پيروزي در بزرگترين آزمون سياسي اصولگرايان دانست و افزود: از تمام گروه‌هاي اصولگرايي مي‌خواهيم بر اساس توافق قبلي به راي جبهه متحد اصولگرايان كه همان نشست 5+6 است احترام بگذارند تا بر اساس نتايج نظرسنجي‌ها كه مشخص شد، اصولگرايان بتوانند اكثر كرسي‌هاي مجلس هشتم را به دست آورند.
وي تصريح كرد: در حوزه انتخابي نكا، بهشهر و گلوگاه؛ مقيمي، در شهرستان بابل؛ ناصري، در قائمشهر؛ باباپور، در نوشهر و چالوس؛ ايوب صلاحي، در تنكابن و رامسر؛ نيكنام، در نور؛ احمد ناطق نوري و در بابلسر نيز مقداد نجف نژاد افراد نهايي جبهه متحد اصولگرايان هستند.
دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با اشاره به اينكه ليست انتخاباتي مركز مازندران تغيير كرده است از انتشار اسامي اين شهر در آينده‌اي نزديك خبر داد.
مينايي فر در پايان گفت: نشست 5+6 استان مازندران در جلسات بعدي وارد فاز تبليغات انتخاباتي خواهد شد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

واعظي 15 اسفند 1386
من نمى دانم ناطق نورى كجاش اصولكرااست
سجاد 16 اسفند 1386
واقعا خوشحالم که آقای نیکنام منتخب جبهه متحد و حزب الله شدند. به ایشان، حامیان ایشان و مردم حوزه انتخابیه ایشان تبریک می گویم. چون به این صورت هم ماهیتش شناخته می شود و هم پشتوانه اش. کسی که در دوره نمایندگی مجلس چهارم کارخانه ای بنا نهاد برای خودش و در دوره های بعد از شدت ناتوانی و بی عرضگی همان را ورشکسته کرد و برای پر کردن چاله های زندگی شخصیش عزم نمایندگی دارد .کسی که خان زاده است و جای شلاق پدر و پدرانش هنوز بر پشت مردم است. کسی که ... تبریک به کسانی که سنگ ولایت به سینه می زنند و چنین انتخاب هایی دارند. با وجود افراد دیگر در حوزه تنکابن که حامی اسلام و ولایت هستند آیا این انتخاب بهترین بود یا تنها جبهه متحد به دنبال کسانی است که رای آوردنشان محتمل تر است؟ حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بر رنج کشیده بودن کاندیداها و نمایندگان تاکید چند باره داشته و دارند. ایشان که مرفه بی درد بودنشان واضح است. جالب اینجاست که دبیر جبهه متحد در تنکابن طی یک مصاحبه مطبوعاتی بدون ذکر نام و با کدهایی صراحتا او را لیبرال دانسته و پیرو ملی مذهبی ها می داند و در جلسات خصوصی از قطعی بودن رد صلاحیتش به دلیل ارائه مدارک متقن خبر می دهد. با این اوصاف ختم اصولگرایی را باید اعلام کرد.
نا شناس 16 اسفند 1386
اگر ناطق نوری اصولگرا نیست پس جنابعالی اصولگرا هستی؟
بابايي 23 اسفند 1386
باسلام لطفا چرا ليست اعلامي سخن گوي جبهه متحد اصولگرايي را درج نمي كنيد مگر آقاي مينائي فر سخن گوي جبهه است كه نظرش را درج مي نمائيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.